Tončica Knez rođena je 1994. godine u Splitu. Na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku završila je preddiplomski sveučilišni studij Dizajn za kazalište, film i televiziju, diplomski sveučilišni studij Lutka za kazalište, film i multimediju te trenutno studira na diplomskom sveučilišnom studiju Lutkarske režije. Također, na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku radi kao asistentica.
Svoj prvi profesionalni projekt kao lutkarski redatelj ostvaruje upravo predstavom Bijeli klaun u Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića, koja je ujedno i njezin diplomski rad.
Asistirala je režiji Nikole Zavišića na predstavi Škola za žene (2020.) Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku. Oblikovala je i izradila lutke za predstave Koprivko i nestali spremnici za otpad (2018.); Kineska knjiga čuda (2018.), Dragon teatar; Pepeljuga (2019.) Gradskog kazališta Joza Ivakić Vinkovci u koprodukciji s Dječjim kazalištem Branka Mihaljevića u Osijeku; Brbljava princeza Guanyin (2019.), Drag- on teatra. Scenografiju i kostime potpisuje za predstave Idi pa vidi, Didi (2019.)
Gradskog kazališta Požega; Smjehuljica i Mrgud (2019.) u koprodukciji Gradskog kazališta Požega i Kazališta prijatelj, kostime u predstavi Žene u crvenom (2020.) i najnovijoj Dječak koji je govorio Bogu Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku. U našem, Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića u Osijeku radila je scenografiju za predstavu Trojica u Trnju (2019.), a za obnovu legendarne predstave Zeko, Zriko i Janje (2020.) potpisuje kostime i scenografiju. U Kazalištu Virovitica, oblikovala je i izradila rekvizitu, te bila kostimograf i scenograf na predstavi Grčki underground: laž, istina i mit (2020.)
Lorna Kalazić Jelić rođena je 1995. godine u Osijeku. Nakon završene Prve gimnazije, upisuje preddiplomski studij Dizajn za kazalište, film i televiziju na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, a potom i diplomski studij Lutka za kazalište, film i multimediju te diplomira u području oblikovanja i tehnologije lutke. Osim u u akademskim projektima, za vrijeme i nakon studija kao asistentica i samostal- no ostvaruje više kazališnih projekata – scenografija, kostimografija i lutkarskog oblikovanja i tehnologije, a neki od njih su Don Quijote od Hrvatske (Mali teatar, 2020.), Ljepotica i zvijer (Dječje kazalište u Osijeku, 2020.), Škola za žene (Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2020.), Pinocchio (Dragon teatar, 2019.) . Zaposlena je na Akademiji za umjetnost i kulturu kao asistentica.
Rođen je 1963. godine u Osijeku, gdje je završio Srednju glazbenu školu „Franjo Kuhač“ – smjer flautist. Osim flaute svira više različitih instrumenata – gitaru, saksofon, klavir te na pojedinim albumima i u pojedinim pjesmama sam svira sve instrumente. Tijekom svojeg dugogodišnjeg bavljenja glazbom okušao se u gotovo svim područjima glazbe i glazbenog izričaja, te surađivao s mnogim poznatim osobama i sastavima. Autor je mnogih pjesama i aranžmana za dječje festivale, a svoju sklonost i smisao za rad na dječjim pjesmama najbolje je upotpunio u suradnji s Dječjim kazalištem Branka Mihaljevića u Osijeku, s kojim ima višegodišnju i više nego uspješnu suradnju, a za svoj je rad i višekratno nagrađivan.
O predstavi
Gordan Marijanović
Ivica Lučić
Areta Ćurković
Ivana Vukićević
Đorđe Dukić
Srđan Kovačević
Režija: Tončica Knez
diplomski ispit iz lutkarske režije
Mentorica: Tamara Kučinović
Scenografija i kostimografija: Lorna Kalazić Jelić
Glazba: Ivica Murat
Oblikovanje rasvjete: Igor Elek
Voditelj tehničke službe: Dražen Golubić
Inspicijent: Zdenka Kovaček
Majstor rasvjete: Igor Elek
Majstor pozornice: Zoran Grkinić
Majstor tona: Josip Ogribić
Tehničar svjetlo: Hrvoje Đumlija
Pozornički tehničar: Tihomil Čakalić
Izrada scenografije: Siniša Ardalić, Lorna Kalazić Jelić
Izrada kostima: Maja Marković i Lorna Kalazić Jelić
Velika hvala Matei Bublić i Nenadu Pavloviću koji su pomogli da klaunski nastupi budu vjerodostojni.