
redatelj iz Ptuja (Slovenija). Diplomirao je 1991. u Cankarjevom domu u Ljubljani komadom Dušana Jovanovića Život provincijalnih plejboja. Studirao je godinu dana na glumačkoj školi Ernst Busch u Berlinu. Osnivač je grupe Zato u Ptuju iz koje je ponovno pokrenuta profesionalizacija kazališta u tom gradu (1995.). Bio je direktor Gledališča Ptuj, kasnije i Drame SNG Maribor, a nakon toga slobodni je umjetnik. Godine 2008. osniva svoj zavod Novi Zato koji je nositelj portala www.sigledal.org – slovenskog portala kazališnih umjetnosti. Režirao je u Austriji, Italiji, Srbiji, Sloveniji i više puta u Hrvatskoj. Predaje na Umjetničkoj gimnaziji u Ptuju i docent je za kazališno stvaralaštvo na Pedagoškom fakultetu Sveučilišta Primorska u Kopru.
rođen je 7. srpnja 1995. u Sinju. Osnovnu školu završio je u Sinju, a srednju Školu likovnih umjetnosti u Splitu. Na Akademiji za umjetnosti i kulturu u Osijeku završio je Preddiplomski sveučilišni studij kazališno oblikovanje (danas Dizajn za kazalište, film i televiziju) te dobio godišnju Dekaničinu nagradu Akademije za umjetnost i kulturu za izvanredan akademski uspjeh i sudjelovanje u osmišljavanju umjetničkih projekata. Godine 2018. upisao je Diplomski sveučilišni studij Kostimografija za kazalište film i televiziju te radi kao demonstrator izv.prof.dr.art. Jasmine Pacek, univ.spec.art.tehrap. Tijekom diplomskog studija također osvaja godišnju Dekaničinu nagradu Akademije za umjetnost i kulturu. Sudjelovao je u više kostimografskih projekta od kojih su najznačajnije samostalne kostimografije u predstavama Dokaz u Kazalištu Virovitica, Hedda Gabler Henrika Ibsena u Teatru &TD, Zagreb; te asistenture Duški Nešić na operi Samson i Dalila u Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku i sudjelovanje u grupnoj kostimografiji za dramsku predstavu Dječak koji je govorio Bogu Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku. Dio je i autorskog tima Vanje Jovanovića s kojim je radio kao scenograf i kostimograf na novoj dramskoj premijeri Kulturnog centra Osijek Plišana revolucija.
rođen je 1960. u Mariboru, Slovenija. Dizajner je svjetla, scenograf i pedagog te samostalni djelatnik u kulturi. Godine 2004. diplomirao je (Bachelor of Arts) dizajn svjetla na Bavarskoj kazališnoj akademiji u Minhenu (Njemačka). Na UL AGRFT Ljubljana (Slovenija) magistrirao je scenski dizajn – scenografiju 2015. godine. Od 2012. do 2021. bio je docent na UL AGRFT Ljubljana na predmetu Dizajn svjetla. Surađivao je sa mnogim slovenskim institucionalnim i izvanistitucionalnim kazalištima i ustanovama, te kazalištima u Hrvatskoj, Crnoj Gori, Austriji i Njemačkoj. Aktivno stvara u svim područjima vizualizacije izvedbenog konteksta: svjetlo, video, scenografija, tehnička produkcija, događaj, kazalište u kazalištu i sl.
bavi se skladanjem i aranžiranjem te kao glazbenik sudjeluje u brojnim koncertima i scenskim izvedbama. Dosad je skladao i izvodio scensku glazbu za dramske predstave: Dobro došli u rat! (1992.), Kidaj od svoje žene (1993.), Pokvarenjak (1994.), Šetnja po krovu, Mačak u vreći (1997.), Bećarac, Utvare, Tartuffe (1998.), Tako je (ako vam se čini), Žetveni Ples, Inoče (1999.), Male komedije, Alaska Jack, Tango drugi put (2000.), Ima
zločina i zločina, Jedan dan istine Tone Partljiča (2001.), Kažiprst, Ujak Vanja (2002.), Uhvaćen u mrežu, Idiot (2003.), Gospodin lovac, Macbeth, Naranča u oblacima (2004.), Vodena koka, Cyrano de Bergerac (2005.), Šokica; te za balet i glazbeno-scenske projekte Aska i Vuk te Zaplešimo kroz povijest (2005.). Često surađuje na projektima Osječkog ljeta kulture: Rosenkranz i Guildenstern su mrtvi Toma Stopparda, Završnica Samuela Becketta, Velika, velika zemlja Oz Nine Mitrović te Unterstadt Ivane Šojat za koju je dobio nagradu “Veljko Maričić” na Međunarodnom festivalu malih scena u Rijeci 2013. za najbolju scensku glazbu, u predstavi koja je dobila Nagradu hrvatskoga glumišta (2012.), potom Hotel slobodan promet (2013.), Maca Papučarica, Ana Karenjina, Navještenje P. Claudela (2014.), Moć zemlje (2015.), Jedan čovjek, dva šefa (2016.), Vrzino kolo (2017.), Lukava udovica, mjuzikl Crvenkapica, Emet (2018.), Pepeljuga, Buba u uhu (2019.), Štajga, Višnjik (2020.) i Udovice, Gospođica julija, Kako je Temnava dobila dan, Tena (2021.), Slučaj maturanta Wagnera, Čaruga (2022.)
rođen je 25. siječnja 1979. godine u Osijeku, gdje je 1997. godine završio Prirodoslovnomatematičku gimnaziju te iste godine upisao Ekonomski fakultet. Glazbenu naobrazbu započeo je u Glazbenoj školi Franjo Kuhač, ali istu, zbog ratnih zbivanja nikada nije završio. Usprkos tomu naučio je svirati klavir i gitaru te se na taj način uključio u glazbeni život grada kao izvođač, član nekoliko pjevačkih zborova, ali i kao skladatelj. Od 2001. do 2015. godine bio je član opernog zbora HNK-a u Osijeku na mjestu tenora. Usporedno sa ljubavi prema glazbi razvijao je i ljubav prema fotografiji i video izražavanju što ga odvodi u poznatu osječku produkcijsku kuću Ypsilon gdje stječe osnovna znanja o snimanju, režiji, video montaži i animaciji. Godine 2013. otvara svoju produkcijsku kuću pod imenom CINEMATIC. Do sada je, kao redatelj, snimatelj i montažer radio na preko 100 glazbenih spotova, korporativnih filmova, kratkih dokumentarnih filmova od kojih treba izdvojiti suradnje sa Zlatanom Stipišićem – Gibonnijem, Indirom, Vlatkom Stefanovskim i brojnim drugima, te dugometražni dokumentarni film Kazalište u doba Covida-19. Dugogodišnji je suradnik HNK-a u Osijeku kao oblikovatelj video najava premijernih naslova. Kao oblikovatelj video projekcija radio je na predstavama Doljnjodravska obala, Kolo, te Dječak koji je govorio Bogu.
O predstavi
Čik – Gordan Marijanović
Maik – Srđan Kovačević
Isa – Ivana Vukićević
Majka Maika Klingeberga – Inga Janjanin
Otac Maika Klingeberga – Tihomir Grljušić
Profesor Wagenbach – Đorđe Dukić
Dječak Friedemann – Grgur Grgić
Friedemannova majka – Lidija Helajz
Horst Fricke – Ivica Lučić
Pretila žena s aparatom, glas na telefonu – Areta Ćurković
Medicinska sestra – Kristina Kovačević
Tatjana Ćosić/Poslovna asistentica – Tena Milić Ljubić
Dramatizacija Robert Koall
Režija i scenografija Samo M. Strelec
Prijevod Damir Mađarić
Kostimografija Mario Tomašević
Glazba Igor Valeri
Oblikovanje rasvjete David Orešič
Video projekcijeJosip Grizbaher
voditelj tehničke službe Dražen Golubić
inspicijent Zdenka Kovaček
majstor rasvjete Igor Elek
majstor tona Josip Ogribić
majstor pozornice Zoran Grkinić
tehničar svjetla Hrvoje Đumlija
pozornički tehničar Tihomil Čakalić
izrada scenografije Siniša Ardalić