Prva ljubav, snažna, strastvena, neobjašnjiva, beskompromisna, zahvaća Romea i Giuliettu. Strasti općenito, one prve, eruptivne, još nesvikle na kompromise, prožet će i ostale. Romeo, Benvolio i Mercuzio, koji se u prethodnoj sceni još igraju loptom, u idućoj će već ili ubiti ili biti ubijeni. U tim prvim, fundamentalnim i teško kontroliranim životnim zahvaćenostima, tanke su i nerazlučive granice između Erosa i Thanatosa.
Tako su naši junaci poput lutaka na koncima razapeti između vlastitih čežnji i žudnji, diktata okoline, roditeljskih kompromisa: odjednom probuđeni u punome životu, dolaze takoreći do kraja, do konca svojih konaca. Marioneta, lutka s kojom igramo ovu pripovijest, može na pozornici učiniti najviše kad je vezana, savršeno vezana s jednim, s nekoliko, s bezbroj konaca. Marionetin konac jamac je marionetine slobode, ali i njezina granica, njezin konačni kraj. Marioneta preko svojih konaca ne može, bez svojih konaca marioneta je beživotni komad drveta. Jesu li u svojoj strasti, u slobodi koja im je dana pravim emocijama, i Romeo i Giulietta došli do kraja, do konca svojih konaca? Mogu li tu granicu prekoračiti, potrgati svoje konce koji ih ujedno i oslobađaju i vežu, mogu li takvi kakvi jesu postojati onkraj zadanosti okoline, roditeljske nespremnosti, mogu li preživjeti u onoj beskompromisnosti koju iziskuje i zadaje njihova ljubav? Dosluh između osobnih pripovijesti Romea i Giuliette i kazališnog instrumenta kojim ga pokušavamo ispripovjediti, bila bi eto tema, bio bi motiv i razlog naše predstave.
Dubravko Torjanac
Rođen 1957. u Varaždinu. Diplomirao kazališnu režiju i radiofoniju (AKFiT, 1982.), radio kao asistent na glumačkom odjelu AKFiT i kao redatelj u Dramskom programu HR. Režirao šezdesetak predstava: za odrasle, za djecu, lutkarske (u Zagrebu, Dubrovniku, Splitu, Varaždinu, Virovitici, Čakovcu, Sisku). Od 1994. umjetnički rukovoditelj i redatelj Dječje i lutkarske scene HNK u Varaždinu. Lutkarstvo (marionetu) učio kod prof. Albrechta Rosera u Stuttgartu. Piše kazališne, lutkarske i tekstove za djecu, adaptira za radio i kazalište. Kao izvanredni profesor predaje marionetu na Umjetničkoj akademiji u Osijeku, a za svoj rad primio je brojne nagrade i priznanja.
Ivan Duić rođen je 13. veljače 1958. u Varaždinu. Akademski je slikar-grafičar, kazališni scenograf i dugogodišnji suradnik varaždinskog HNK. U posljednjih 20 godina scenograf je u većini predstava Dječje i lutkarske scene, kreator lutaka i kostimograf. Za predstavu Norci, koja je dobila Nagradu hrvatskog glumišta, bio je nominiran za nagradu u kategoriji najbolje scenografije.
Davor Bobić završio je gimnazijsko obrazovanje i Srednju glazbenu školu u rodnom Varaždinu, a diplomirao kompoziciju, teoriju glazbe i klasičnu harmoniku na Državnom konzervatoriju “P. I. Čajkovski“u Kijevu.
U hrvatsko je školstvo uveo izborni predmet Kompozicija, za osnovno i srednjoškolsko glazbeno obrazovanje. Izvanredni je profesor te prodekan za umjetnost i znanost Umjetničke akademije u Osijeku gdje predaje kolegije:
Polifonija, Osnove kompozicije, Poznavanje glazbala i Sviranje partitura. Ravnatelj je uglednih Varaždinskih baroknih večeri i dobitnik mnoštva stručnih i državnih nagrada. Djela mu se izvode na festivalima i koncertima diljem svijeta, a mnogi njegovi radovi postali su dio syllabusa na mnogobrojnim europskim sveučilištima i akademijama.
O predstavi
- Escalus (Della Scala) knez — Đorđe Dukić
- Montecchi, glava obitelji u zavadi s Capuletijevima — Goran Guksić
- Gospođa Montecchi — Lidija Kraljić
- Capuleti, glava obitelji u zavadi s Montecchijevima — Inga Šarić
- Gospođa Capuleti — Snježana Ivković
- Romeo, Montecchijev sin — Goran Guksić
- Giulietta, Capuletijeva kći — Lidija Kraljić
- Mercuzio, knežev rođak i prijatelj Romeov — Edi Ćelić
- Benvolio, Montecchijev sinovac i prijatelj Romeov i Mercuzijev — Tihomir Grljušić
- Tebaldo, nećak gospođe Capuleti — Đorđe Dukić
- Paris, mladić, u rodu s knezom i Mercuzijem, Giuliettin prosac — Tihomir Grljušić
- Giuliettina dadilja — Areta Ćurković
- Fra Lovro — Edi Ćelić
- Režija – Dubravko Torjanac
- Autor glazbe – Davor Bobić (glazba snimana u nuArs studiju pod vodstvom Marina Kereše)
- Scenografija i kreacija lutaka – Ivan Duić
- Asistentica redatelja – Areta Ćurković
- Voditelj tehničke službe – Dražen Golubić
- Inspicijent – Zdenka Kovaček
- Majstor tona – Dražen Golubić
- Oblikovatelj rasvjete – Igor Elek
- Majstor pozornice – Zoran Grkinić
- Pozornički tehničar – Tihomil Čakalić
- Izrada scenografije – Siniša Ardalić
- Izrada lutaka i kostima – Ivan Duić (posebna zahvala studentima UAOS-a na pomoći u izradi lutaka)