skip to Main Content
Bon Ton iza duge

AUTORSKI PROJEKT:

Dražen Alerić

PRAIZVEDBA:

srpanj 2021.

KORONA SEZONA:

2021. / 2022.

PREUZIMANJE:

KRATKO O PREDSTAVI:

Riječ redateljice
Davno, baš davno Dražen mi je poslao ‘poziv’ da radim s djecom i mladima u dječjem SOS selu. Nisam imala tada, rekla bi uz sve ostale opravdane razloge (zbog kojih sam se ispričala na ne prihvaćanju tadašnje prilike i poziva) hrabrosti, zrelosti, pa i odvažnosti biti tamo, s njima, tim malim i malo većim posebnim bićima ‘sada i ovdje’ i biti njihovo biće kao bitak, a vuklo me i sad bi me proganjao žal što nisam, da uopće želim žaliti za nečim što sam propustila jer znam da je tako moralo biti u tom trenutku. Zapravo sve uvijek ima svoj smisao.

Kroz godine poznanstva i suradnje s Draženom te konstruktivne i afirmativne razgovore i njegovo podržavanje naše ljubavi i truda uloženog u rad s djecom, mladima kad mi je poklonio svoju strip slikovnicu na jednom putovanju čitajući ju i gledajući sjajne ilustracije drugog Dražena poželjela sam to prenijeti mladima, a onda svima i svakome kroz predstavu. Ljeto je nakon OLJK-a prošlo i opet se sve posložilo. Svi smo zaključili da nam je isti cilj, ista misija: ljubav i ulaganje u mladost. Ljubav usmjerena prema mladima višestruko se oplemenjuje.

Ova predstava govori o ljubavi u bilo kojem smjeru i odnosu. Ova predstava govori o raznim sferama i važnosti kulture, sporta i svih onih esencija koje čine život živim. Ova predstava nas kroz ljubav, prijateljstvo, povezanost iznova uči o spoznaji ljubavi i bića kao bitka. Ova nas predstava upozorava kako moramo čuvati empatiju i humanost. Ova predstava govori o bitku bića koje može stvoriti čaroliju, a čarolija, zna se, kad jednom započne ništa je više ne može zaustaviti. Ova predstava i ova mladost vam žele poručiti da nađete svoju ampulu sreće, svoj putujući oblak i preuzmete odgovornost i brigu kako za svoj grad, tako i za čitav planet jer samo ćete tada uspjeti razumjeti spoznaju da oni koji imaju više, znaju više (ili jednostavno imaju više sreće) to nesebično dijele ostalima.

Velika hvala svakom Biću koje je bilo istinska esencija ljubavi i sreće na ovom projektu.

je glumica i lutkarica Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića u Osijeku od 1994. godine. Iza nje je puno odigranih predstava, nagrada, šarolika paleta likova i redatelja koji su obilježili njen glumački ‘puteljak’. Glumica je u predstavama za djecu, ali i dramskim predstavama za odrasle, snima reklame, serije i filmove. Kao dramski pedagog samostalno počinje voditi Dramski studio za srednjoškolce u sezoni 2015./2016., a punih 13 godina bila je i asistentica dramskoj pedagoginji Lidiji Helajz s kojom je osvojila svoju prvu nagradu “Zvjezdana Ladika” za najkvalitetniji pedagoški rad na 17. susretu profesionalno vođenih kazališta za djecu i mlade za predstavu “Crveno burence”, a tu istu nagradu dobiva i za svoju predstavu “Pohvala ludosti “ dvije godine kasnije u Bjelovaru. Nakon te predstave za svoju predstavu “Ljub..AV-AV” 2018. godine, na 20. Međunarodnom festivalu dječjih kazališta Maslačak u Sisku, osvaja nagradu za najbolju scenografiju i najbolju predstavu u cijelini gdje potpisuje režiju, izbor glazbe, kostima i scenografiju. Zahvalna i ponosna na svojim ostvarenjima od brojnih glumačkih nagrada i priznanja izdvaja Zlatnu arenu za najbolju glavnu žensku ulogu u filmu „Happy endings“ u 2014. godine na Pula film festivalu te “Večernjakovu ružu “2015. za Tv lice godine u kategoriji glumačko ostvarenje za film „Majstori“ Dalibora Matanića. Brojne nagrade koje je dobila za uloge u svojoj matičnoj kući imaju neprocjenjivu vrijednost i uspomene na njenom kazališnom putovanju. 2020. godine dobila je javno priznanje Zlatni grb grada Osijeka za izuzetna postignuća u području kazališne i filmske umjetnosti. Svom gradu i svojoj publici i dalje obećava predanost, rad i trud, kako kroz svoje kreativne trenutke kao glumica, ali i kao voditeljica Dramskog studija za srednjoškolce koji su njena velika inspiracija, ali i još veća ljubav.

rođen je 19. rujna 1976. godine u Osijeku gdje je završio osnovnu i srednju gra- diteljsku školu. Na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku završio je preddiplomski studi Kazališnog oblikovanja, a 2019. diplomirao scenografiju. Surađuje s brojnim kazalištima u zemlji i inozemstvu, a radio je scenografije za predstave Jedan čovjek, dva šefa (HNK U Osijeku); Zoološka priča (HNK u Osijeku); Vitez bez konja (Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku); Pravi zapad (Srpsko narodno pozorište iz Novog Sada); Staklena menažerija (Gradsko kazalište Joza Ivakić u Vinkovcima); Štajga (Gradsko kazalište Joza Ivakić u Vinkovcima); Višnjik ( HNK u Osijeku i Osječko ljeto kulture 2020.). Suradnik scenografa bio je na predstavama Udovice (HNK u Osijeku); Dječak koji je govorio bogu (HNK u Osijeku); Što žena umije (GK Joza Ivakić u Vinkovcima), Viđenje Isusa Krista u kasarni V.P. 2507 (GK Joza Ivakić Vinkovci). Tehnolog je nagrađivane predstave Bijeli jelen (Dječje kazalište Branka Mihaljevića u Osijeku). Predaje na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku na Odsjeku za kreativne tehnologije.

rođena je 1994. godine u Splitu. Na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku završila je preddiplomski sveučilišni studij Dizajn za kazalište, film i televiziju, diplomski sveučilišni studij Lutka za kazalište, film i multimediju te trenutno studira na diplomskom sveučilišnom studiju Lutkarske režije. Također, na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku radi kao asistentica. Svoj prvi profesionalni projekt kao lutkarski redatelj ostvaruje upravo predstavom Bijeli klaun u Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića, koja je ujedno i njezin diplomski rad. Asistirala je režiji Nikole Zavišića na predstavi Škola za žene (2020.), Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku. Oblikovala je i izradila lutke za predstavu Koprivko i nestali spremnici za otpad (2018.); Kineska knjiga čuda (2018.), Dragon teatar; Pepeljuga (2019.) Gradskog kazališta Joza Ivakić Vinkovci u koprodukciji s Dječjim kazalištem Branka Mihaljevića u Osijeku; Brbljava princeza Guanyin (2019.) Dragon teatra. Scenografiju i kostime potpisuje za predstave Idi pa vidi, Didi (2019.) Gradskog kazališta Požega; Smjehuljica i Mrgud (2019.) u koprodukciji Gradskog kazališta Požega i Kazališta prijatelj, kostime u predstavi Žene u crvenom (2020.) i najnovijoj Dječak koji je govorio Bogu Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku. U našem, Dječjem kazalištu Branka Mihaljevića u Osijeku radila je scenografiju za predstavu Trojica u Trnju (2019.), a za obnovu legendarne predstave Zeko, Zriko i Janje (2020.) potpisuje kostime i scenografiju. U Kazalištu Virovitica, oblikovala je i izradila rekvizitu, te bila kostimograf i scenograf na predstavi Grčki underground: laž, istina i mit (2020.)

rođena je 1995. godine u Osijeku. Nakon završene Prve gimnazije, upisuje preddiplomski studij Dizajn za kazalište, film i televiziju na Akademiji za umjetnost i kulturu u Osijeku, a potom i diplomski studij Lutka za kazalište, film i multimediju te diplomira u području oblikovanja i tehnologije lutke. Osim u u akademskim projektima, za vrijeme i nakon studija kao asistentica i samostalno ostvaruje više kazališnih projekata – scenografija, kostimografija i lutkarskog oblikovanja i tehnologije, a neki od njih su Don Quijote od Hrvatske (Mali teatar, 2020.), Ljepotica i zvijer (Dječje kazalište u Osijeku, 2020.), Škola za žene (Hrvatsko narodno kazalište u Osijeku, 2020.), Pinocchio (Dragon teatar, 2019.) . Zaposlena je na Akademiji za umjetnost i kulturu kao asistentica.

čovjek, izvođač, autor iz Osijeka, a trenutno živi u Zagrebu. Poznat po raznovrsnom stilu i iskrenim tekstovima te nastupima sa svojim bendom s kojim nakon 10 godina i dalje beskompromisno radi i stvara. Od svoje 18. godine se bavi glazbom i sve svoje ideje je pretočio u pjesme te dosad izdao sedam albuma, od toga zadnja dva u vlastitom izdanju za Zlatne žbice. Narodnjaci (2009.), Koktel od rakije (2011.), Zlatne žbice (2012.), Folder s Golim ženama (2014. Dallas records), Bvandžija ep/w Bvana (2014. – PDV), Nema labavo (2015. – Universal records), Beton (2018.), Plafon (2019. – Zlatne žbice). Napisao scenarije i režirao velik broj vlastitih spotova, nastupao posvuda, surađivao sa mnoštvom različitih izvođača, osvojio čak i neke nagrade, ali najvažnije od svega i dalje radi na tome da napravi bolje djelo od prethodnog i uživa u svemu.

rođen je u Osijeku gdje 2018. godine završava studij glume i lutkarstva na Akademiji za umjetnost i kulturu stekavši naziv magistra kazališne umjetnosti. Tijekom studija dobiva Dekaničinu nagradu za postignute uspjehe na području kazališne umjetnosti. Sudjelovao je u brojnim projektima Akademije, Hrvatskog narodnog kazališta u Osijeku, Kazališta Virovitica te Dječjeg kazališta Branka Mihaljevića gdje je od 2018. godine zaposlen kao član ansambla. Čitav život bavi se plesom unutar baletnog ansambla HNK Osijeku, ali i pohađa brojna usavršavanja i radionice iz različitih plesnih žanrova (jazz dance, pole dance, ples na svili itd.). Na Akademiji za umjetnost i kulturu godinama radi kao vanjski suradnik iz kolegija animacija, a u Dječjem kazalištu radi kao asistent dramskog studija za osnovnoškolce. Unutar matičnog kazališta sudjeluje u brojnim predstavama, kao i u projektima drugih kazališnih kuća. Zahvaljujući navedenim angažmanima gostovao je i igrao na brojnim festivalima poput: SLUK-a, PIF-a, festivala V4 u Nitri, Lutkokaza, Festivala glumca, ASSITEJ-a, Marulićevih dana, festivala „Jaje“ i drugih. U 2020. godini osvaja nagradu na Međunarodnom festivalu kazališta lutaka (PIF), a 2021. godine na 28. Susretu lutkara i lutkarskih festivala (SLUK). U slobodno vrijeme bavi se kazališnom šminkom i specijalnim efektima.

O predstavi

PROLOG, MAG, MODERATOR ILI DIRIGENT PREDSTAVE (kako vam drago): Jakov Vismeg / Noa Devald i Ivan Nemet
PAS BON: Lucija Valentić / Lota Ljubičić
MAČAK TON: Karlo Novaković / Mislav Vorkapić
PILOT VALMIKI: Fabijan Miličić / Noa Kunić
ZAPOVJEDNICA MULTATULI: Iva Šubarić / Mia Gjurinovac
BIĆA: Eva Getoš, Luna Vukelić / Lucija Damjanović, Klara Uranjek / Verona Hostić / Lucija Gici / Mila Miličević, Ian Kukić / Ivano Jan Gašić, Klara Lendić / Lovro Zelić / Lana Mesinger / Eva Getoš
TINA: Iva Lišnjić / Lara Buzina
MARAC: Borna Mršić / Dino Svalina
PAS VIKI (animacija): Eva Getoš

Režija i scenska prilagodba teksta prema strip slikovnici: Dražena Alerića Areta Ćurković
Scenografija: Davor Molnar
Asistentica scenografa: Aleksandra Vukićević
Kostimografija: Tončica Knez i Lorna Kalazić Jelić
Glazba: Stjepko Galović alias Kandžija
Scenski pokret, šminka i maska: Gordan Marijanović
Oblikovanje rasvjete: Igor Elek
Voditelj tehničke: službe Dražen Golubić
Inspicijent: Zdenka Kovaček
Majstor rasvjete: Igor Elek
Majstor pozornice: Zoran Grkinić
Tehničar ton: Josip Ogribić
Tehničar svjetlo: Hrvoje Đumlija
Pozornički tehničar: Tihomil Čakalić
Izrada scenografije: Siniša Ardalić, Davor Molnar, Aleksandra Vukićević, Darko Bartolović
Izrada i izbor kostima: Maja Marković, Tončica Knez i Lorna Kalazić Jelić
Pomoć u šminkanju: Tena Milić Ljubić
Izrada frizura: Lucija Damjanović
Šminka i maska inspirirani su likovnošću: Dražena Jerabeka

Velika hvala Hrvatskom narodnom kazalištu u Osijeku i Plesnom studiju Shine i voditeljici Miri Sekereš na posudbi kostima za predstavu.

Back To Top
X